dagen dårå...

hejsan alla fina bloggläsare!
har bestämt mig att min blogg ska bli famous!
därmed basta!
aja, idag med skolan åkte vi skridskor och dte ju gick ju ah,, sådär............
menmen,,
vi slutade typ halv 12 så jaja, efter det gick jag hem och vet inte riktigt vad jag gjorde..
fast sen skulle jag sofia och ida köpa julklappar till skolan imorgon för vi ska typ ha julklappsutdelning :)
och efter det bara blev det så att jag följde med ida och sofia till pizza hut, där tog sofia och ida en pizza och eftersom jag precis hade ätit tog jag bara mig en varm choklad med grädde, fast jag vet inte om det egentligen var grädde med varm choklad HAAHA, jag bad servitören att få extra grädde då fick jag ett glas extra, och den på fylldes 5 ggr HAHA, jaja
men här kommer lite bilder från dagen:

fina jag vet

mums, glaset åt vänster är de som blev påfyllt 5 gånge xd

jag är iaf tacksam!
aja puss kmt

Kommentarer
Postat av: sofia<3

OMG YLVA DU HAR HJÄLM!!!!!!!!!

:P hah

love uuuuU!! <3

2010-12-16 @ 21:24:24
Postat av: YLVA

2010-12-16 @ 21:28:53
URL: http://ylva.gottfridsson.blogg.se/
Postat av: YLVA

hahah ja man var tvungen :(

love u more<3

2010-12-16 @ 21:29:35
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0