deppppppppp

hejsan alla bloggläsare!
sitter uppe på mitt rum och vet inte vad jag ska göra av mitt liv riktigt :S
tänker på allt som kommer hända, alla minnen, vilka beslut jag ska ta, hur jag ska ta dom..
asså ååååå allt blir bara fel nuförtiden, jag vet typ inte vem jag är längre..
helt enkelt, för att göra en lång historia kort så var de bättre förut.
jaja, hemsk dag i skolan idag, kände mig verkligen skit ful och inget funkade, plus att jag försov mig i 40 min men hann endå så hann inte äta elller någoting..
nu sitter jag här och velar, jag vill ta ett bad med ansiktsmask och ta de lugnt, men måste städa rummet, göra läxor och packa upp..
och jag vill sova är trött som f*n för har nattvandrat i natt .. vaknade klockan halv 2 och somnade om klockan halv 5 ..
:(
menmen, ni får en bild på mig som jag hoppas någon blir glad för..
pyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får ta och träffas nån dag gmn <3!!

du e skit fin !!!



bara så du vet så: ÄLSKAR JAG DIG <3

2010-12-07 @ 10:20:06
Postat av: sofia<3

glömde namn "igen". ;)

2010-12-07 @ 10:20:45
Postat av: YLVA

ja de får vi och du är skit fin, saknar dig som fän!

ÄLSKAR DIG MEST<3

2010-12-07 @ 16:06:24
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0