försov mig....igen

hejsan alla söta bloggläsare!
förlåt för jag inte bloggade igår, eller gjorde jag det?
haha jaja, men iaf igår köpte jag biljetter till wonderland med isabella <3
sen fikade vi och sen gick in på hemköp och gjorde jag vet inte vad haha
aja, men nu sitter jag här och ska snart ha beauty day :D och efter det ska jag baka peppar kakor ::D
FAST
innan det måste jag göra min svenska läxa -.-
jajajajajajajajaajjajajajaaaaaa
i morse försov jag mig haha så kom 10 min försent men haha..
vi hade uppsatts på engelska idag, hehe hoppas de gick bra ? :S
aja men en annan sak som ja tyckte var ballt att ALEXANDRA NILSSON (kissie) accepterade min vänförfrågan !
coolt, försökte ta kort på de men de gick inte så bra men ni får se om ni ser det
men här kommer lite biler på allt och inget hahaha

en liten bild på mig (y)

HAHA HJÄLP BELLA BLIR UPPÄTEN AV EN DINOSARIE :O

haha ni kanske inte ser så bra men men
ha det bäst (L)

Kommentarer
Postat av: sofia<3

nej gick de bra ?! dog hon ?!!

saknar er <3

2010-12-09 @ 17:12:33
Postat av: YLVA

asså hon blev av med sin ena arm men annars är hon okej :/

saknar dig med<3

2010-12-09 @ 17:40:08
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Asså jag skulle följa med felicia när hon skulle köpa billjeter till wonderland på bengans, och hon skulle köpa en till en annan kompis oxå och sen när vi gick såg vi att det stog Ylva Petterson på den ena, och frågade hon i kassan varför, hon ba "För det var en tjej här i går som fick ut för många".

Haha, va de du då? xD

2010-12-11 @ 13:24:23
URL: http://www.linnolofsson.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAH ja de va det xd köpte oxå biljetter på bengans xD

2010-12-13 @ 15:38:00

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0