hemma...nu + en sak jag stör mig på

hejsan alla söta bloggläsare!
hoppas ni haft en underbar jul? ;)
de har iaf jag haft :)
jag har haft det super duper mysigt och fått en massa fina presenter :)
snart är det ju nyår så jag sitter och planerar mina nyårslöften lite hehe,,
jaja, hoppas ni har haft en bra jul, nu ska jag  göra fint i mitt rum, skulle vilja måla om i det , för just nu är det typ beigt *stavning* haha,  och det är ganska tråkigt haha menmen..
men en sak jag stör mig på är alla jävla avundsjuka människor som alltid ska kommentera. -.-
jag har märkt att min blogg har blivit soppats känd att jag får elaka kommentarer på vissa inläggg.
jag fattar ju att ni är avundsjuka för jag menar, vem är inte de ;)
men tror ni jag behöver veta vad ni tycker om mig?
som tur är de nu så att jag inte tar åt mig av er små¨efterblivna fjortisars kommentarer :(
tycker helt ärligt synd om er....
menmen, ska inte bli för irreterad nu,,
tycker bara att man ska kunna låta människor vara som dom är och inte lägga sig i,
har man något bra och säga kan man säga de, annars kan ni hålla käften'
tack för mig

Kommentarer
Postat av: elvira

ey bruttan lägg ut bilder på dina klappar???????????????????!!!!!!!!??????

2010-12-25 @ 15:06:26
URL: http://sverigestuffastee.blogg.se/
Postat av: Anonym

106 i besöksrekord shit va mycket, nä du måste skoja det e ju as mycet? :D verkligen jätte känd blogg, har du inte tänkt på att skaffa eget domän snart eller? :)

2010-12-26 @ 01:16:56
Postat av: Snorungen

haha patetiskt att du kommenterar ditt egna inlägg som ovanför :D Puss på dig fjortiZzz <3

2010-12-27 @ 20:40:53

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0