NY DESiGN + NYTT REKORD I STATISTIK!

hej bloggen!
vad tycker ni om min nya design?
ida http://idaalva.blogg.se/ hjälpte mig med den, tack!
PLUS att jag har nytt rekord i statisktik!
igår på en dag hade jag 106 besökare! :D *stolt*
aja, men nu har precis ida och sofia åkt hem efter att ha varit hos mig lite smått :)
och nu snart ska jag åka in till stan och äta macdonalds med elvira boiiiii http://sverigestuffastee.blogg.se/ :)
hett asså, men har ingen kabel såm jag kan ladda över bilder jusrt nu så ni får en gamal bild, men ha d!
+ ett tack till mina 2 kommentarer som jag fick på mitt förrra inlägg!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

den var jätte fint :)

asså gmn du ska fan bli modell, jag ska kämpa för de ;)!

visst e jag duktig som komenterarar först hela tiden :D?!

2010-12-17 @ 21:05:31
Postat av: sofia<3

fv glömmer ja mitt namn hela tiden :S haha

2010-12-17 @ 21:06:06
Postat av: Johanna

guud va sööt din hund är!

du är också skiit sööt!<3

2010-12-23 @ 18:38:50

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0