tandläkaren=:O

hejsan alla underbara bloggläsare!
har nyss varit på tandläkaren och ja,, det inte precis några bra nyheter man fick göra..
asså seriöst jag ska dra ut 5 tänder och sen ha tandställning i 2 år..
så vi har ett projek som tar minst 3 år..
asså jag tror jag tar livet av mig menmen..
idag har väll skolan varit bra om alla bryr sig..
iaf nu ska jag backa in mina kläder i min nya byrå.
så ni får ha de så bra så länge
här kommer lite bilder på min outfit och hur jag ser ut idag..
puss

Kommentarer
Postat av: sofia <3

nej stackare, men de gör nt ont att dra ut tänder som tur e :)

stöttar dig <3 ;)

2010-12-13 @ 19:50:41
Postat av: YLVA

tack för att du sa det är as rädd för att dra ut tänder men låtsas inte om det haha, men jag stöttar dig med, i alla lägen<3

2010-12-14 @ 07:05:41
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0