förlåååååååååååååååååååååt :(

hej alla bloggläsare som kanske inte är så glada på mig ..
har fan inte orkat blogga i söndags eller igår hehe, men nu jävlar! nu ska ni få er ett långt inlägg :)
i fredags började jag packa för att jag och min syrra skulle byta rum, i lördags vaknade jag typ 11 och sen typ segade jag och sen bytte vi rum :)
det var verkligen massa jobb med att byta rum, det var verkligen inte bara att "byta rum" hehe,,
menmen, de vare värt, för nu bor jag i världens mysigaste rum ;)
sen efter de så skyndade jag mig att fixa mig äta packa osv för jag skulle sova hos sofia andersson<3 de var verkligen as kul, men när jag skulle åka dit så råkade jag (!) åka åt fel håll, så efter några hållplatser kom jag på mig så då fick jag hoppa av och åka åt rätt håll, men då var spårvagnen typ 25 minuter försenad:( så sofia typ ringde och ba VART ÄR DU MADDE ÄR REDAN HEMMA HOS MIG, (en tjej som oxå skulle sova över) jag ba heheh , menmmen, men så tillslut kom jag hem till sofia:)
där va madde en as go tjej!
vi hade jätte trevligt och sen träffade vi en kille som heter gustav, han va oxå väldigt trevlig :)
sen typ åt vi massa godis och fetade oss, men vi gick inte och la oss så sent för madde skulle på konfa typ klockan 11 :(men när vi hade gåttt upp då så åt vi världens godaste frukost!
har tagit en bild på den frukosten hehe, men a sen efter frukosten när ,madde hade åkt hem beslöt jag och sofia oss för att ÅKA PULKA :D har bilder från de me :)
AS KUL var det asså!
sen efter det satte vi oss med sofias mac i hennes UNDERBARA badrum :D hon har jackutzi (stavning) värmegolv och det är as stort och fint :)
mysigast i världen,
aja sen efter det packade jag och åkte hem, sen när jag kom hem åt jag världens godaste och mysigaste söndagsmiddag med familj + en tjej som heter veronica och hennes super gulliga chiuaua(STAVNING) och efter det år jag VÄRLDENS GODASTE prinsesstårta<3
aja, mysigt sen chillade jag bara och förberedde mig för skolan :)
och idag har det varit en helt ovanlig skoldag hehe som vanligt :)
och nu är jag med nadja och vi har precis bakat till teorin imorgon :)
här kommer lite bilder från helgen och idag<3

underbaraste sofia <3

underbaraste frukosten<3

naw sötaste sofia när vi åkte pulka, älskar dig mest, tack för en underbar helg<3

och en fin(not) bild på mig hur jag ser ut idag

och ja, som ni ser en jättefin chokladbollsdeg som vi håller på att baka just nu, <3
PUSS PÅ ER KOMMENTERA <3

Kommentarer
Postat av: sofia<3

haha fina bilder du har assåXD

den första asså :P

Shit va kul vi hade när vi åkte pulka hahahhaha 3XD

älskar dig finaste <3



PS: GLÖM INTE MIN NYCKEL TILL STALLET I MÅN!! <3

2010-11-29 @ 19:39:19
Postat av: YLVA

hahha du är sötast, älskar dig mest finaste av dom finaste <3

HAHHA nej det ska jag inte sofia <3

2010-11-29 @ 20:32:24
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg du har Ylva ;)

2010-11-30 @ 16:36:13
URL: http://misslantz.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0