snö=kul:)

hejsan alla blogg läsare!
har tänkt på en sak, att typ alla hatar snö, det gär verkligen inte jag!
jag älskar snön!
om det endå ska vara vinter får det lika gärna vara snö, jag menar, vad är jul utan snö?
aja, men nu sitter jag och tankar över massa bilder från  min gamla mobil till min nya, elvisp ska låna den tills hon får en ny, dom tänker inte laga hennes för dom tror att hon har saboterat den själv hahah:)
aja, men snart ska  jag kolla på desperate housvifes och sen kolla på ana gina show :)
har inga läxor idag , skönt!
ska bara slappa och mysa :)
fan vad jag har längtat tills denna veckan är över asså!
hemsk vecka med bara massa plugg och läxor och prov, nästa vecka har vi ett engelska prov, veckan efter det har vi essay prov, altså uppsattskrivningsprov :( så ja, har massa att se fram emot -.-
aja, lägger upp en liten bild som jag tog i morse :)
puss (L)

Kommentarer
Postat av: sofia<3

håller med vf hatat alla snö?!

älskar de ....<3

2010-11-25 @ 18:58:20
Postat av: råbert

snö är hemskt äckligt kallt halt fult saggigt assså nej inget bra alls :(

man ska fan se marken ju och ingen snö i vägen :(

men du kan jag komma till dig imorgon typ fyra och hämta mobben`? <3

2010-11-25 @ 19:07:30
URL: http://sverigestuffastee.blogg.se/
Postat av: YLVA

erkänn,, älskar dig med sofia<3

2010-11-25 @ 20:23:12
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0