stan nu :)

hej alla söta bloggläsare !
har precis fixat mig ska snart till stan där jag ska träffa elvira :D
vi ska såklart äta på doncen :)
vi älskart :):):):):):):)
fan vad jag längtar vad as längesen jag åt på macdonalds asså, jag har typ fått sånna sug efter det, typ att MÅSTE ha det, men istället tryckt i mig choklad hhaha :)
asså jag är så rolig, jag sa till mamma att jag måste ha mat nu hon ba nej men jag ska inte göra mat förren i kväll och jag ba men jag måste ha nu hon bara men du får väll få lite pengar att köpa macdonalds på stan då, HEHEHEHEHE, asså jag har likosom egna pengar men endå :D:D:D:D
dagen idag var jätte bra :) asså jag ida och sofia är sånna nördar vi satt och spela mobilspel på vagnen hahah så töntar är vi :O
imorgon ska jag på stan och shoppa :D längesen va de :( sen ska elin sova över här och vi ska PARTA :D
hahha :)
på söndag ska jag gifta mig, sen är det en till vecka med massa plugg, nejmen nu  ska vi faktist inte tänka på det utan se fram emot helgen då jag  kommer ha as kul! :D
men bara SOFIA ANDERSSON vet så saknar jag henne :( måste träffa dig snart! <3
men jag slänger upp en bild som jag tog nu hehe, puss på er vi ses (L)



Kommentarer
Postat av: sofia<3

JAG SAKNAR DIG !!!!!!!!!

<3

2010-11-12 @ 18:16:16
Postat av: YLVA

<3<3<3<3

2010-11-12 @ 22:34:52
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: ylvaa

saknar dig med <3

2010-11-21 @ 19:28:25
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0