tränar på dressyrprogrammet..


ja, såhär ser det ut, tejpade ihop det själv hahahaha, menmen, kan de redan :D så nu återstår bara massa förberedles .. jag måste välja chabrak, putsa skor + chaps, hämta min ryktlåda på kållered stallet osv osv.
men ni kommer få se massa bilder från tävlingen nästa vecka senast :)
kanske tillochmed en film om jag kommer på hur man gör xD
menmen, elvira får väll hjälpa mig med de som vanligt hhahaha ylva = OTEKNISK...
menmen, imorgon ska jag förbereda lite inför tävlingen, packa allt som jag ska ha med mig till pappi, kanske ska följa med ida till stallet, sen hämta min hund och ska fråga pappa om vi kan göra våfflor :) mmmmm mums fan va gott :D
på lördag måste jag förbereda ALLT till tävlingen.....
kommer ta ganska lång tid.
annars på lördag är det någon som vill hitta på ngt? :)
jaja, men nu ska jag se om jag hittar något gott att äta på i köket.
och försöka bli medlem på youtube :)
puss hej :*

Kommentarer
Postat av: SOFIA <3

LYCKA TILL GMN !!<3

DE KOMMER GÅ ASS BRA !<3

2010-11-05 @ 19:06:20
Postat av: ylvaa

haha naaaaaaaaw, <3

2010-11-06 @ 21:09:27
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0