veckans blogg (?)

hejsan bloggen <3
har precis kommit hem från stallet och ska snart börja med engelska glosorna, så passar på att göra ett litet inlägg :)
dagen har varit en ovanlig dag som vanligt  :)
på torsdag har vi engeska prov :(
menmen, kom till sak, att jag har tänkt att börja ha veckans blogg (?)
vad tycker ni om det?
isåfall kommer jag göra så att jag kommer lotta ut av dom som kommenterar inlägget sen kommer jag länka eran blogg och ha en bild på er på min blogg :)
aja, säg vad ni tycker om de :)
men nu ska jag träna på engelska glosorna, så vi får höras mer sen <3 (laddar upp en gammal bild på mig för jag har ingen ny för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Linn

jag tycker de ganska bra för jag håller själv på att tänka på de! :P♥

2010-12-01 @ 19:13:04
URL: http://www.linnolofsson.devote.se
Postat av: nicole

sötnos :)<3

2010-12-04 @ 23:17:55
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0