boring

hej bloggen, förlåt för den dåliga uppdateringen men orkar inte blogga varje dag...
dagen dårå.... den började dåligt slutade dåligt och verkligen seeeegadeeeeeeee sig igenom .. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
de berodde nog också¨på att jag inte är helt frisk , får se om jag orkar gå till skolan imon, hoppas det inte blir sämre..menmen,,
påvägen hem träffade jag nadja så vi gick hem till henne och drack te och kollade film :) myyyyyyyyyyys
och nu sitter jag i soffan och tänker på alla saker jag borde göra..
|
v
jag borde...
ta bort sminket och ta på mig min nattkräm
städa rummet
träna på engelska prov
ta hår cerum i håret
dricka te med massa honung i för min hals skull
förbereda mig för morgon dagen

men jag orkar inte det hallååååååååå
men nu ska jag fortsätta sitta och tänka på alla saker jag borde göra..
sååå hejdå
ingen bild idag, nni får nöja er att läsa min text som alla bryr sig om och är så hyper intressant..

Kommentarer
Postat av: mia

vad är cerum?

2010-10-19 @ 17:53:03
Postat av: YLVA

cerum är som ett gel eller ngt som man "smetar" in i håret och det sägs att det "binder" ihopp topparna :) det är för slitet hår.. :)

2010-10-20 @ 21:31:28
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0