funderingar.........................

tjäääännnaaaaaaaaaahhhhh blåkeeeeeeeeeen :)))))))
just nu sitter jag och kollar på massa olika bloggar och svettas sönder :O är ju sjuk som ni vet , har feber och sånt -.-
menmen jag har roat mig åt idag att sitta vid datan asså seriöst HELA FUCKING DAGEN :S
fast det finns ju ifs inte så mycket annat att välja på när man e sjuk, eller?
men jag undrar vad man ska ha för vinter jacka i år?
funderade kanske på något sånt här , tycker dom är väldigt snygga :)

eller kanske ngt sånt här med päls, tycker om dom, men jag vet inte....vad tycker  ni? :)

och vad ska man ha för skor? kängor är ju ganska inne nu, och de är ju ganska snyggt me :)

typ ngt sånt ;);););););););););););;);)););))))) AHAAHAH nej men jag bara kollar lite nu, tro inte att jag inte har en egen åsikt och bara måste höra vad alla andra tycker och har.. men kommmentera gärna för villl ha massa tips! :)
men nu ska jag fortsätta svettas och sjuka mig.. hare bäst alla hararrrrrr

Kommentarer
Postat av: sofia<3

båda jackorna vi fiiinnnnnnaaaaa <3!

skorna va ass balla, skulle hjärna villa ha dom!!

saknar dig bby<3!

2010-10-21 @ 08:37:26
Postat av: YLVA

a men kanske funderar på uggs (?)

aja, saknar dig med bbbbbaaaaaaaabyyyyyyyyyy (L)

2010-10-21 @ 12:06:42
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: SOFIA,

första jackan är sjuukt snygg! jag skulle fan köpt den om jag va du! :D

2010-10-23 @ 16:48:30
URL: http://loftmynd.blogg.se/
Postat av: robban

KÖP INTE EN FÖR GLANSIG , ser lite ut som en sopsäck d¨å, eller iaf dom på gina .....

2010-10-30 @ 14:06:45
URL: http://sverigestuffastee.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0