shooooooo

hejsan bloggen..
förlåt för den super dåliga uppdateringen , har inte hunnit, har tre prov denna veckan plus läxor så jag har verkligen inte tid ibland..
men nu har jag tagit mig tid att blogga lite..
har suttit och pluggat spanska och engelska efter som har prov i båda dom ämnena imon..
men slänger upp en väldigt fin bild som har så väldigt bra kvalitet som jag tog idag på halvkant..
min outfit:
jeansleggins(man ser dom inte)-hm, typ 200 spänn..
klänning/tunika-ULLARED :D 99 kr :P1
halsduk- JC  199 kr
jacka- vero moda 499 kr tror jag
väska- ULLARED 199 tror jag
de va de..
nu ska jag dricka mitt kvälls te :)
puss och godnatt <3
kommentera

Kommentarer
Postat av: sofia <3

fiinnaste ylllvvaa <3

vi måste ses snart !! <3

vad gör du på lovet?!

vi kan kolla om du kan sova här måndag till tisdag :D ?!

2010-10-28 @ 17:34:51
Postat av: YLVA

ja det måste vi :D

ja det kan vi :D:D:D:D:D

jag har typ hela lovet fritt <33

messa mig när du ser detta <3

2010-10-29 @ 14:22:03
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0