ylva=sjukling


minnen asså !
i somras när man kunde gå med såhär lite kläder och solglasögon och bada och gothia och åååå vad jag saknar!
denna sommaren gick as snabbt!
shit vilka minnen , HHAHAHHh skrattar inombords samtidigt som jag gråter inombords ... :/
men nästa sommar blir det ridläger gothia och mycket hästar och massa massa massa mer!

just nu sitter jag och sjukar mig och chattar med sötnosen sofia..
asså seriöst livet suger nu,, är sjuk, ångrar mitt skolval lite, ångrar mitt "kompisval" lite, menmen det löser väll sig.
men jag är så sjukt glad för en sak och de är att jag har hittat en medryttarhäst och jag mejlar med ägaren nu och jag ska snart provrida så bra :D:D:D:D:D
men nu ska jag fortsätta sjuka mig och chatta med sofia :D byebyebyebyebybyebyebye bye :)

Kommentarer
Postat av: sofia<3

chatta med mig "Gilla!"

krya gmn <3

2010-10-19 @ 20:48:11

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0