shopping :D

chachaa bloggen :)
idag vaknade jag typ halv tio .. skönt med söndag..
är inte särsklit glad idag och har inte varit på sista tiden..
hatar detta... menmen, idag har jag varit på frölunda med mami:)
köppte lite stuffs :)
här är grejorna
|
v

skinnjacka 299 kr bikbok

halsduk 149 kr jc

bara några skitarmband från bikbok som man fick typ på köpet med skinnjackan

linne från bikbok 99 kr tror jag

leggins 149 kr tror jag trallala



ajja , de va de,
nu ska jag nog snart äta sen är de ju skola imon :(
jippieeeeee asså:(
bajs på de, hejdå sötingar :*

Kommentarer
Postat av: Linn !

snygg skinnjacka, har en likadan ! ;p

2010-10-16 @ 00:30:02
URL: http://www.linnolofsson.devote.se

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0