MÅR BRA :D

hejsan alla gullungar som läser min blogg.
vill bara berätta att jag inte mått så bra på senaste och känner mig nu lite gladare för jag känner mig lite bättre.
ska inte gå in för mycket på privatlivet menmen.
nu har jag varit hos läkarn för att kolla upp min snuva. haha och nu när jag äntligen är hos doktorn efteratt ha varit snuvig i ett halv år så känns det faktist bättre med snuvan. ganska wierd faktist :-S
menmen. det känns bra nu, asså inte med snuvan haha men asså med hela mitt liv.
har snackat med en vän och de känns bra . har kommit fram till vad jag vill göra i framtidenoch det känns SÅ BRA hahha. ajja, det känns helt enkelt bra!
här kommer en bild på min på min outfit.
inget speciellt idag eftersom de är en helt vanlig dag och skola och sånt.
men släng gärna en kommentar så blir jag glad :)


har täckt för min näsa för den ser helt cepe ut asså inte som den ser ut i verkligeheten x(
ajja , min outfit:
poncho som jag har till sjal, kommer från Koola Anna , ingen aning hur mycket den kostar..
vit klänning från New Yorker tror den kostade 249 kr.
jeans från dina tricot köpte dom på rean för 99 spänn tror jag.
är ingen märkes nörd eller så.
jaja devade de :)
nu ska jag fortsätta med mitt datasittande
kyss&smek


Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0