HALLLOOO BBYS

Hejsan alla blogreaders! Sitter på mitt rum nu och bloggar, ska inte till skolan idag för ska till tandläkarn, ska dra ut 5 tänder och få tandställning HEHEH :( Fast inte allt på en gång, så ska inte dra ut någon tand idag.
Menmen, efter det ska jag köpa PALLADIUM skor, sen ska jag åka och intervjuva till en Svenska uppgift och sen kanske om jag hinner ska jag sola med Bella. Hahah, bara för man har massa tid betyder inte det att man kan ta det lugnt, det skall även göras läxor därimellan...
Aja, Nu ska jag äta frukost, byebye



överredigerad

Kommentarer
Postat av: nora <33

finis <3 blev lite ledsen när du inte kom till skolan men aa sen hörde jag att du var hos tandläkarn... ska också få tandställning om typ 2 år...puss

2011-04-12 @ 15:33:57
URL: http://noraadumle.blogspot.com
Postat av: Johanna ♥

asså jag älskar den blusen! suuper fiin♥

puss♥

2011-04-12 @ 16:53:20
Postat av: felicia

fille<3ylva

2011-04-15 @ 10:42:44

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0