OKEJ FÅR JAG SÄGA MIN ÅSIKT?

BLIR SÅ JÄKLA FÖRBANNAD VAR ALLA JÄVLA MÄNNIKSOR FÖR PROBLEM IGENTLIGEN? varför har alla så sjuka komplex om allt och inget, omg, vem bryr sig om en låt är ute? ett klädesplagg har ett litet märke? en sko inte har rätt färg? Vad är detta för samhälle? Och varför kommenterar alla folk andra personer med så jävla nedlåtande ton? Varför hänger alla med strömmen och ingen vågar sticka ut? Varför ska man få en nedlåtande kommentar så fort man gör något som är liiiiite annorlundA? Jo, för att människor är så JÄÄÄVLA rädda, dom är så jävla rädda för att bli utstött, stå utanför gänget en liten sekund, dem är rädda för något som är annorlunda som inte är som dem själva, asså själva grejen är bara att det ska vara så jäkla svårt att kunna respektera människor som dem är??!! Tillexempel mina BRÖÖÖÖÖÖÖST (handlar inte om att sticka ut genom att ha pushup) ja jag säger detta nu, ALLA verkas tydligen ha problem med mina bröst? antingen har jag för mycket push up, eller så är det problem med att jag INTE har push up, eller så är det fel att jag inte har tillräckligt stora, okej jag har inte D-kupa? förväntar ni er att jag ska ha det eller? Isåfall sluta med det, jag får ha hur jävla mycket push up om jag  nu vill det och sluta bryr er bara för jag kommer ändå inte sluta. Det är bara täcken på att man inte har något liv.


så snälla sluta kommentera min kropp, tror jag känner min kropp bättre än vad ni gör :)

Kommentarer
Postat av: .

bara en tanke att pushup inte är att sticka ut från mängden utan att försöa se ut som en i mänhden

2011-04-15 @ 21:59:05
Postat av: .

fast ja har inget emot dina bröst

2011-04-15 @ 21:59:32
Postat av: sofia <3!

du har såå rätt gmn <3!!!!

älskar dig de vet du <3!

2011-04-15 @ 22:12:52
Postat av: o´¨lååålllö'

var inte sån jävla bitch som håller på så i skolan då...

2011-04-15 @ 22:16:01
Postat av: Mila

Du har så himla rätt!

Folk som kommenterar någon annan är bara så jävla osäkra själva!

2011-04-15 @ 22:17:21
URL: http://iimanalien.devote.se
Postat av: Mila

Du har så himla rätt!

Folk som kommenterar någon annan är bara så jävla osäkra själva!

2011-04-15 @ 22:17:30
URL: http://iimanalien.devote.se
Postat av: Linn

Har absolut inget emot dig så att du vet, om du bryr dig då... Men håller med dig och du ska veta att jag älskar ditt hår och din stil and every fucking thing! Haha, men var bara dig själv, och de är modigt det du gör nu och skriver rätt ut vad du tycker! Hiss på det (y)

ps: ändra dig inte, vad den du e. ^^

2011-04-15 @ 22:53:50
URL: http://brunettenspuuss.blogg.se/
Postat av: Fuladuschen <3

I know I am being a totall bitch for you. But, darling, we are sisters! "Varför ska man få en nedlåtande kommentar så fort man gör något som är liiiiite annorlundA?" <--- This happends to me EVERY day, and just so you know, sister, I really think you should stand on your skinny legs for me so I for once can have one person at my side. I really feel alone sometimes and peoples really hates me, and all I wanted to do is to being honest and carefull!



OMFG IT'S ONE OF THE CONTESTS!! AND YOU CAN YOIN US!!! At -----> http://fuladuschen-style.blogspot.com/ to maybe win a card at H&M!!

2011-04-15 @ 23:04:52
URL: http://fuladuschen-style.blogspot.com/
Postat av: Fuladuschen <3

"Varför hänger alla med strömmen och ingen vågar sticka ut?" Have you sisters ever met a person like me? I am "skicka ut"!!!

2011-04-15 @ 23:12:10
URL: http://fuladuschen-style.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Sant Ylva bra att du är dig skälv :) <3

2011-04-16 @ 09:03:44
Postat av: norissen<3

så himla rätt det är så jävla mycket skitsnack och ska man kommentera ska man faan säga nåt bra för asså att ge en negativ kommentar vad i helvete är det bra för?? blir man typ starkare av att trycka ner nån...? love you <3<3 gå din egen väg och ignorera skitungarna som är avundsjuka <3

2011-04-16 @ 09:52:15
URL: http://noraadumle.blogspot.com
Postat av: Johanna ♥

du har helt rätt!

2011-04-16 @ 20:55:03
Postat av: ..

okej förlåt men är bara tvungen. Det där med att sticka ut och inte följa strömmen, jag tycker inte precis det kommer från rätt person eftersom jag tycker att du ser ut exakt som alla andra och har exakt samma stil som alla andra.

2011-04-17 @ 23:10:47
Postat av: nurcanaydaa'

Hej fin blogg

var med i min

tävling!

VECKANS BLOGG



www.nurcanaydaa.blogg.se

2011-04-18 @ 02:09:39
URL: http://nurcanaydaa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Dubbelmoral där tjejen. ett inlägg där nere hade du skrivit att Hunters gummistövlar var ute. Tänk lite ;)

2011-04-18 @ 22:23:34
URL: http://cla.webblogg.se/
Postat av: Tilda

du har så rätt. folk e bara så jävla rädda! Så länge DU trivs med din kropp så ska dom ge faan i hur du ser ut! ;D

2011-04-20 @ 10:24:40

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0