jag och ida har tråkigt efter skolan haha



och angående min video när jag sjunger

jag har fått ganska mycket negativa kommentarer på det inlägget, och jag måste ju försvara mig haha ;)
asså kolla här, jag VET att jag sjunger falskt och allt såntdär, de va bara det att jag hade en staus på facebook och då om 50 st skulle gilla den skulle jag lägga upp ett klipp  på youtube när jag sjjunger och spelar gitarr, och eftersom jag inte vill verka som värsta fegisen gjorde jag det, fast utan gitarren.. och jag har aldrig påstått att jag sjunger fint, för jag VET att jag sjunger falskt, det är bara i duschen jag är nöjd med min "sångröst", så tro inte att jag tänkte: "nu ska alla få se hur duktig jag är på att sjunga, jag kommer säkert käna massa pengar på att sjunga", NEJ de va INTE så jag tänkte..

puss

Kommentarer
Postat av: sofia jukka ägghuvud andersson<3

saknar dig beautiful!<3

2011-02-09 @ 16:22:48

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0