omg

hejsan alla söta
OMG vad mycket det har häånt oidag :O
inte precis den bästa starten på ett lov, asså först så typ var det ju skola så typ temadag, sen skulle jag och ida ut med min hund och två hundar som ida passar, så typskulle våra hundar hälsa på varandra, och min hund (Tyra) har verkligen ALDRIG visat något tecken på aggresivitet eller liknande, så jag tänkte att det går säkert bra, så typ står den lilla hunden (Ludde) under tyra, (Ludde är typ 1/4 så liten som Tyra) så typ ska tyra gå fram och hälsa på den andra hunden (Selma) & tyra är ju som hon är och inte ser sig för så hon bara går rakt fram i all världens fart och ser sig inte för alls, och då typ gnyr Ludde as högt så vi tar in hundarna, och då ser vi att Luddes öga är halvt utanför luddes ansikte.

Vi ringer ägaren som får komma och sen åker ida, ludde och hans ägare till djursjukhuset blåstjärnan.
nu ringer ida och säger att dom är tvungna att ta bort luddes öga och att han kommer se jätte dåligt i 3d.

OMG jag fortfarande i chocktillstånd..

Ludde är den svarta saken, och selma den vita, och ida tjejen i mitten



Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0