sorrrry älsklingar: BILDBOMB

hejsan alla bloggläsisar :D
förlåt för världens sämsta uppdatering men har inte hunnit hahah..
men passar på nu när jag hinner, ska snart på ett kalas  så aa, har nyss duschat så sitter här insmord i BUS och känner mig hyffsat fräsch :) hahah har sett att min statistik har sjunkit rejält hehe , men nu ska de bli ändring :D
men ni får lite bilder från min födelsedag och mina presenter haha :


finaste tjejerna!


elin ska hoppa på nora?

pervo ylva kom fram där?




OCH
mina presenter:



laddat biokort


jag får bli sminkad hos make up store och sen får jag välja produkter för 500 kr :D

OCH
presenterna från mina underbara vänner:









kisssesss

Kommentarer
Postat av: sofia<3

haha jag ser ut som en knarkare på den bilden haha XD <3

älskar dig bby<3!

2011-02-20 @ 19:09:01
Postat av: nora besta <33

ceeeeeeeeepee baaaarn e vi xDxD <<3<3<3 bäst va det :D

2011-02-22 @ 16:30:37

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0