svar på kommentarer

annanym om blev smygfotad idag :O:
SER DU UT SÅ?


svar: nej, det gör jag inte, verkligen inte.
HAHA va? vad är det för fråga?


carolin
om varsegoda
vad heter låten du sjunger?? :D


svar: your song med ellie goulding.


alva om varsegoda:
är din brun utan sol bra?
BLIR MAN BRUN ELLER ORANGE AV DEN OM MAN ÄR BLEK INNAN?
oj caps xd
men hur mycket kostade den också?
jättetacksam för svar!! :D


svar: den är väll helt okej, inte överdrivet bra, den blir lite fläckig om man inte är noga så det är liksom inte bara att "smeta på" utan man får vara väldigt nogrann, (kanske man måste vara med alla BUS?)
den kostar inte över 100 iaf, :)



Bella om it's feeling inside..:
i din profil står det att du typ är famous, jag bara undrar hur många besökare har du per dag ungefär? :)


svar: har cirka 100 besökare om dagen, så att skriva att jag var famous kanske är lite att ta i, men haha


Postat av: Julia
när var det? är det bonaja (:

svar: Det var för cirka 1 år sedan, och ja, det är bonaja :)


i vissa av mina kommentarer har ni frågat om jag plattar mitt hår osv, jag har ju sagt att jag använder en spray, tänkte ladda upp en bild på den sprayen ;D



puss babes


Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0