bloggtorka (?)

godmorgon alla sötingar!
förlåt för att jag inte har bloggat men jag mår verkligen hur dåligt som helst..
jag tror att jag har fått influensan, tror faktist aldrig jag har mått såhär dåligt i hela mitt liv..
anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har inte orkat sitta upp ens, och såfort jag kollade på en data ville jag bara kräkas.. asså detta är verkligen jätte hemskt, jag hostar, nyser, snorar, blöder näsblod en gång i minuten typ, har jätte hög feber, är jätte yr och trillar typ såfort jag reser mig upp.. :/ asså jag mår verkligen piss!
har fått ställa in allting jag skulle göra denna veckan..
jaja, detta får bli ett snabbt inlägg för jag orkar inte sitta vid datan längre tid nu..
men ni får en bild på mig och elin från i sommras, ge mig sommmar nu !

Kommentarer
Postat av: amanda ternmyr

det är fan sjukt att vi har samma sjukdommar fisen :o <3

2011-01-18 @ 16:29:31
Postat av: sofia jukka ägghuvud andersson<3

VAA FAN NEJ GUMMAN KRYA PÅ DEJ!!!<3

FY FAN ATT MÅ SÅ !!:(!

kommer du på lördag iaf?<3

2011-01-18 @ 16:31:41

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0