min nyår

hejsan alla söta bloggläsare !
sitter här och har precis duschat
herregud vad man såg ut när man vaknade, hade typ inte tagit bort mitt smink och typ somnade med kläderna på och HAHA
så ja en dusch va ju de enda rätta haha, skrubbade bort min brun utan sol som var helt fläckig usch :(
ska snart hem till papi och ska nog passa min hund sen me
hoppas alla hade en underbar nyår :)
jag laddar upp lite bilder från igår/inatt eftersom ni vill veta
innan vi gick till middagen


på middagen, bli inte oroliga cidern är alkoholfri


sen typ en cpbild

aja hope you like it
puss hörs senare

Kommentarer
Postat av: Gustav :]

Hahah, trodde det stod :

Ta det lugnt, ciggen e alkoholfri...

Min tanke: e det inte alltid det :s

2011-01-01 @ 17:32:12

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0