nya inversteringar ;)

hejsaan bloggreaders :))))))
har precis kommit hem från stan nu , små shoppade lite, hann inte mer för jag fikade med älsklingselin typ en och en halv timma först så aa, de blir ju så när man inte har setts på typ en hel vecka(:O!!) och har massa att prata om ..
haha men lite blev de..
lägger upp lite pics på de.. men asså nu när jag går i skolan så blir det typ bara för det mesta bara ett inlägg per dag.. om jag hinner kanske 2.. :)
hahah ingen bra bloggare ylva :(
nejmen.. imorgon blir det att jogga med elinbby<3
på onsdag ska jag försöka att städa mitt rum och rensa osv :)
har HUUUUUUR mycket saker som helst, kanske kan göra som iza och sälja dom ;)
fast haha de mesta  e bara skit men endå kanske :)
aja här kmr bilder på mina nya investeringar ;))))))))

hm's :O solpuder 59 kr typ, haha men vem bryr sig om vilket puder man har? inte de viktigaste kanske

parfym 299 kr, luktar asgott :)

armband från pearls for girls (L) 199 kr

och mitt älskade ögonfranscerum som jag har velat ha as länge men de har typ liksom aldrig blivit av :(
menmen 175 kr

devade typ men tycker ni jag ska ha typ hiss och diss?
pusss

Kommentarer
Postat av: sofia jukka ägghuvud andersson<3

armbandet va ass fint gmn <3

perfymen luktar sääkkerrtt ass mumms ;)! <3

2011-01-10 @ 19:42:47
Postat av: :DD

ja ha hiss och diss! kommer äga hihi,

puss

2011-01-10 @ 20:55:27
Postat av: jasmin

vad heter serumet och vart kan man köpa det? :)

jätte fin blogg btw :)<3

2011-01-14 @ 23:10:23
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det serumet bra?

tycker du det var värt lixom?

2011-02-10 @ 22:42:54

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0