omg..

hejsan alla snygga bloggläsare!
förlåt för den tråkiga uppdateringen igår, men jag har typ pms psoblem osv blablablaaaa
verkar som jag har fått en telefonstaker, haha asså blir busring 100 fucking gånger av någon som säger att det är mitt eko och vägrar att sluta ringa mig -.-
aja, idag vart det espresso house men nora, hatice, agnes, sofia och johanna ! :D  myyyys , mums, ni får lite bilder från de , plus lite halsband jag köpte, blev inte alls mycket för jag var tvungen att skynda mig hem, slutade 12 de va därför jag hann med det :D
aja, nu ska jag träna på mina engelska glosor så ni får ha de

HHAHAAH omg, i morse, skulle försöka få en bra outfit bild men nehe, kameran hatar mig fick typ damp för mitt hår la sig inte bra och ååå och jag orkade inte ta flera så ni får nöja er med denna :D



mm , mums , är detta livet eller vad?

bikbok 79 kr

bikbok 129 kr

bikbok 99 kr
5 stjärnor till den underbara bildkvalitén
puss


Kommentarer
Postat av: nån

vrf försöker du göra dina bröst stora hela tiden????

2011-01-27 @ 19:05:06

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0