svar på frågestunden!

Postat av: melker

vill du bli ihop med mig?? <333333333333333333333333

svar: haha gulligt ;)

 

 

Postat av: Anna (:

okaj..5 snabba "antingen eller" frågor bara..

Mcdonalds eller Burgerking ?

Teve eller dator ?
Godis eller chips ?
Rosa eller gul ?
Smsa eller ringa ?

hehe..;d

 

svar:
macdonalds ofc

dator

godis

rosa såklart haha

beror på med vem ;)




Postat av:

Okej.. :)
Hur får du så jäävla snyggt och fint hår ? :O♥
älskar det! ♥ ^^

svar: haha tack :) jag gör typ inget speciellt med mitt hår, plattar det aldrig eller blåser det, men jag har en spray som jag använder på morgonen när jag borstar håret när det är tovit, av den sprayen blir mitt hår oftast ganska platt :)




Postat av:

har du nånsin varit kär?
isåfall när och vem?

svar: jag har varit kär på riktigt typ 2 gånger, den första var i förskolan i en kille som jag tyckte var as söt och han blev jag as kär i , hahah även fast jag va så liten xd
den andra var förra året , han gick i min klass, vi blev ihop och va typ ihop i en dag sen gjorde jag slut för de va en helt annan grej när vi blev ihop, då blev han jätte konstig osv, men han var oxå en av dom jag har varit riktigt kär i.

 




Postat av: OrvarKlasÅkeSten

får du knottrig hud när du bajsar? (:

svar: intressant fråga :) har faktist inte tänkt på det, men det tror jag inte :)





Postat av: virra

har ingen fråga .. men ville bara säga att jag saknar o älskar dig massor bebisen :( <3

svar: aw, saknar dig och älskar dig med massor <3





Postat av: Lelle

Hur kan du vara så smal när du inte tränar :( är avundsjuk!!

svar:haha tack :) tycker dock själv att jag inte är så jätte smal, tycker inte heller att jag är tjock. men jag har alltid varit såhär, har väldigt svårt för att gå upp i vikt, men ibland brukar jag jogga och har varit på gym en enstaka gång. har inga tips om hur man kan gå ner i vikt , är ingen hälsomänniksa :(






Postat av: shubrää

1.kan inte du göra en sminkvideo hade varit toppen!!
2. Plattar du håret eller är det så platt?
3. När fyller du år?
4. Gillar du ditt utseende?
5. Din blogg äger hihi :)
PUSS

svar: 1. jo det kanske jag kan göra, om jag får tid till det :)

2. nej jag plattar inte håret, svaret finns lite längre upp i inlägget hur jag gör för att det ska bli platt.

3. 17:e februari.

4. ibland, vissa dagar kan jag tycka att jag är jätte snygg & vissa andra dagar hatar jag mitt utseende.

5. tack :D






Postat av:

Vrf tro dig så mycke med att din blogg å du e kända??
Sluta puscha upp dina platta tack, äckligt å kolla på :)

svar: har jag aldrig påstått? :) och det är du som läser min blogg och väljer själv att kolla på mina platta ;)







Postat av: Bbellaa

Ylva jag älskar ditt håår!!! Hur får du det så fint??:o

svar: tack :) står längre upp i inlägget hur jag gör med mitt hår :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du äger på att ge svar på tal hehe!

2011-01-16 @ 17:50:45
Postat av: Anonym

Asså alla som skirver att hon har platta bröst, palla bry er ? Det är väl inte eran ensak att kommentera hur fort hennes bröst växer varför vill ni göra någon ledsen, inte för att ylva kanske tar åt sig, men ändå det e ju tydligen eran avsikt ? Om hon nu har push up är det så himla kosntigt? Dessutom kan ni ju sluta lägga er i och hålla det för er själva, och vad bra att ni kollar på hennes bröst också.. Ni suger sluta bry er om allt människor e så jävla äckliga.

2011-01-16 @ 17:54:33
Postat av: amanda ternmyr

OrvarKlasÅkeSten är nog min lilla bajskompis lina engström :)

vi pratar alltid om knottrig hud ^^<3

2011-01-18 @ 16:32:33
Postat av: amanda ternmyr

om de nu va så att ylva hade platta bröst så skulle det inte gå att pusha upp dom ?

wha efterblivna (: <3

2011-01-20 @ 13:46:55
Postat av: lina

kan du säga namnet på dom två killarna du va kär i?

2011-01-20 @ 16:38:18

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0