Hello Hottieeees!

Det var ett tag sedan, jao!
Nu sitter jag i min mysiga säng hemma hos pappsi :)
Har precis duschat, guuuud vad skönt det var med inpackning och raka sig! Och nu har jag även smörjt in mig i min cocosnöts body butter från body shop :) haha
Har även städat samt packat upp osv, hade en liten egen kväll idag, har för det mesta bara haft fullt upp med hästar och kompisar, så detta behövde jag verkligen!
Nu ska jag fortsätta mysa och ni kan roa er med att kolla på lite bilder från de senaste dagarna sålänge:


Var på bio med nadja, såg pirates of the caribbian 3 as bra, tycker Johnny Depp är så grymt snygg! Fast blev väldigt besviken över att Orlando Bloom inte var med :(
Var även på stan med Elvira och köpte lite småsaker:

HM

New Yorker

Raglady

Det var allt för mig, pussN



Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0