BANNEMÄJ!

Nu bloggar jag, trevligt va?
Har VERKLIGEN inte orkat pga personliga orsaker, någon som betyder allt för mig har blivit sjuk osv(personliga saker) men nu bloggar jag, innan jag ångrar mig..
Visste ni att min energi ALLTID kommer på kvällen/natten när jag ska sova, och jag får alltid massa energi typ klockan 3 på natten och börjar städa och möblera om i mitt rum osv, creapy..?
Aja , imorgon är det skola och på torsdag är det skolavslutning och det innebär SOMMARLOOOOV! massa av er har säkert redan fått det, men jag får det på torsdag, aja vad gör man?
Idag har jag städat, eller a min mamma har gjort det åt mig eftersom min energi bara rann ur mig.. Och nu kommer den..
Vad ska jag göra?
aja, ni får lite bilder från helgen, PU>SS





HAHAH vad hände där lixom?
|
v





????????

<3333333333333333333333333333333333ÄLSKAR DIG AHHAHHAAHAHAA


Kommentarer
Postat av: hej

HAHAHHA ÅÅÅH IBLAND UNDRAR MAN JUUUUU

2011-06-14 @ 13:25:11
Postat av: hej igen

ute på joggintur ba

2011-06-14 @ 13:29:19
Postat av: Anonym

tänk någon som gillar dig ser dom här bilderna han kommer inte bli glad och du där (någon) ksnacka inte skit även om hon inte bör göra det puss älskar dig<3

2011-06-14 @ 14:47:55

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0