I'm just a backgrounds barbie, to much make up to much hair

Hejsan alla bloggläsare!
Nu jävlar blir det bloggning!
Har verkligen inte haft lust alls för att jag antingen inte har haft tillgång till data eller att jag helt enkelt inte har orkat..
Men nu ska ni få er ett långt inlägg där jag kommer skriva vad jag har gjort ;)
I torsdags slutade jag skolan,
Skolavslutningsoutfit:


Vi var i skolan typ 1 timme sen fick vi sluta,  i skolan visades upp en jätte pinsam film där jag var "programledare". Haha, ska försöka fixa så att ni kanske kan se den på bloggen.
Sen efter det fick vi tillbaka lite prov och sa hejdå till folket, jag grät inte eller något, har ju 2 år kvar där att gå :)
Åhh, älskar verkligen denna skolan!
AJA, sen åkte alla tjejorna till condecco:

Sötnosar!
...och tog lite bilder:

fint att jag blundar,..

..och tittar bort.
Sen gick vi lite på stan och sen åkte jag hem till felicia och träffade elin och fille :)

Aw :')

Nämen usch
Haha, lite roligt typ att när jag och elin skulle hem till elin är elin typ helt ofixad (hon är perfekt ändå), och jag sitter typ i min vita klänning och klackar, man ba okå.
Aja.

Sen sov hon hos mig och vi var på en fest samma kväll som spårade ur totalt HAHA.
Men sen typ sov jag till 1 dagen efter, såååå skönt, sen har jag, agnes och sofia varit på liseberg:

åherre, när jag hade åkt balder så va mitt smink som bortblåst haha..

söööt<3
Sen var det födelsedagsfest hos johanna, vi "sov" i tält.. Jag  sov i 3 och en halv timma..

haha sofia <3
Sen kom jag hem, fattar inte att jag inte var tröttare, men jag började rensa, städa och packa upp i mitt rum asså gud HAHA,.,
Och sen somnade jag 20.00 och vaknade 09.30 haha, sov i cirka 12 timmar. SKÖNT
Men nu har jag vaknat, ätit frukost och snart bloggat klart, sedan ska jag dammsuga och tvätta.
Tror jag ska hämta min hund sen och jogga med henne, jag har börjat lägga på mig onödiga kilon nu asså på sommarlovet när man bara ligger i sängen haha, tillexempel igår låg jag i sängen en halv dag och tryckte i mig en helt chipspåse, INTE BRA..
Aja, ni får ha det så bra :)
Puss





Kommentarer
Postat av: sofiapoulsen

vacker man är..

2011-06-22 @ 14:02:36
URL: http://spoulsen.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-22 @ 15:25:47
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: eliun

fin är du ylvizz, hahah fest.. jaja <3

2011-06-22 @ 20:27:51
URL: http://gbgseliin.myshowroom.se
Postat av: nors

OMFG!!! :P xDxD väldigt fint den sista bilden där.....

2011-06-26 @ 17:41:17

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0