Like a virgin, kissed for the very first time BILDBOMB

Hej hej hej !
Förlåt för att jag skiter i er bloggläsare, men jag ska berätta allt exakt nu!
Jag har sovit hemma typ 1 natt på hela lilllovet, har festat 4 dagar i rad ,haft bakis dagar, ätit pizza, träffat underbara människor, skämt ut mig, blivit myggbiten(bilder finns längre ner), älskar livet, chillat, sovit, svettats, solats osv osv osv...
Så jag har inte haft tid för er, tyvärr.....
Men nu ska ni få massa bilder som förklarar vad jag har gjort under denna tiden:

Goa cheyer!



misslyckade hoppbilder:

HAHAHAHAHAA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Okej..

Och mina jävla myggbett:



Ser det mysigt ut?
Har vaknat 6 gånger inatt av att jag kliade sönder mina ben och sprang in på toan och sprutade iskallt vatten på myggbetten tills mina ben domnade bort, har gått till läkarn idag och fått massa salvor och tabletter, kliar innte lika mycket nu. Bilderna är tagna nu och detta är ändå hundra gånger bättre än vad det var i morse... aja, hoppas jag kan gå till skolan imorgon utan att få panik på dem..

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud vilka myggbett! Lider med dig..

2011-06-07 @ 17:04:19
Postat av: sofiapoulsen

men herre! hur lyckas du?

2011-06-07 @ 17:41:15
URL: http://spoulsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

dricker du och så.. eller står ju "haft bakis dagar".. trodde faktist inte du var sån? :o

2011-06-07 @ 19:23:21
Postat av: bianca:)

me vafan ylva, inte ens jag f¨år så många myggbet :OOOO

2011-06-14 @ 09:12:04
URL: http://biancafalk.blogg.se/
Postat av: olivia

dricker du ?

svara på det här snälla :)

2011-06-18 @ 17:47:47
Postat av: Johanna "Feken"

Aj!! Jisses, hur fan lyckas du? Jag har typ max 5 myggbett om året elr något sånt:o

2011-06-23 @ 01:44:52
URL: http://blondielifes.blogspot.com
Postat av: .....

ät allergi tabletter de hjälper !!

myggorna kommer inte till dig och myggbetten kliar inte !:D

2011-06-23 @ 13:47:23

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0