I'm back!

Jag saknade faktist att blogga lite, & eftesom jag fick 20 kommentarer är det ju min skyldighet att blogga.
Men kommer inte hinna med mycket uppdatering eftersom mitt häktiska liv tar över. Men nu uppdaterar jag ju så be happy! ;)
Hoppas ida kan hjälpa mig att fixa en ny header och design..:D  <men just nu lever jag ett nyttigt liv. Bara nyttigheter, motion och inga godisbitar här inte ;)
Menmen, kommer bara uppdatera när jag har tid, orkar inte gå och lägga mig tidigare och gå upp tidigare på morgonen bara för å blogga. Men, imorgon har jag studiedag :D Så idag ska jag fixa lite saker som jag inte hinner med annars, och imorgon blir det plugg o plugg ! Roligt, näe, en so redovisning ska vara klar, massa svenska uppgifter, ska göra en spanska dialog och sedan kunna den, prov på onsdag, så ja, har liiiiite å göra. Men hoppas ni uppskattar min uppdatering och bombar mig med kommentarer! Pusss

Nej jag petar inte i näsan, försökte jag göra en snygg pose men noo..


glad chey




Lite bilder jag tog nu, de e såååå fint utanför mitt fönster, jag har solnedgången precis utanför!
Poss

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Sööta Ylva!

jag är glad att du börjat blogga igen! :D♥♥

2011-05-10 @ 15:29:45
Postat av: Linn

fina bilder! :)

2011-05-10 @ 22:47:00
URL: http://brunettenspuuss.blogg.se/
Postat av: Fuladuschen <3

OMG! THE YLVA IS BACK!! OMG! SHE REALLY IS BACK AND SHE WILL KILL YOU ALL!! OMG!! ALL OF YOU ARE GONNA DIE! OMG!! SHE is GONNA EAT YOU!! OMG!



CHECK OUT MY BLOG. -----> http://fuladuschen-style.blogspot.com/ OR "my" TURKISH MOTHER WILL KILL YOU AT THE WAY BACK FROM THE CANDYSHOP! (Buy me a lollypop?)



LUW YA <3

XOXO Your Fuladuschen Rambajan.

2011-05-12 @ 08:39:08
URL: http://fuladuschen-style.blogspot.com/
Postat av: Anonymmm

sexiiga fötter! ! <3 :)

2011-05-14 @ 20:56:04

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0