SHIT!

Omg, sitter här i min säng och tänker på at skolan börjar om någon vecka bara, hur ska jag orka?
Alla prov, tidiga morgonar, äcklig skolmat, jobbiga männiksor, läxor osv osv osv.......
Jag mår typ illa bara när jag tänker på det, shit vad jag måste kämpaaa nu.
Och igentligen, vad har jag gjort hela sommaren? Typ inget..
eller jo typ hundra saker, fast har inte ens hunnit med hälften av allt jag SKULLE göra och de jag lovat att göra.
Kollar igenom mappen:sommar 2011,  och lägger ut några bilder från sommaren. Den har gått alldeles för fort, asså om allting kommer gå såhär fort kommer jag ju typ vara död snart?







bilderna ovan är från en random fest i slottis i början av sommarlovet


liseberg men bästa tjejorna

skolavslutning


skrea

sjöis :')

slitna tjejer efter praty

fiiiiix



det finaste jag vet!

detta är bara 1 procent av allt jag har gjort i sommar, synd bara att jag inte har tagit fler bilder :(
aja nu ska jag kolla på sex and the city, puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, undrar bara var du köper dina ringar ? som du har i t.ex den svartvita bilden långt upp i inlägget :)

2011-08-21 @ 00:43:33

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0