inte bloggat på läntge(?)

bloggar typ aldrig längre men ska nog börja med de, har fått en laptop så det underlättar ju lite :D
har spenderat helgen med elin älskling.
gjorde ett jätte bra fynd i fredags :d
massa kläder&smink för bara 300 spänn knappt :)
men idag blire rix fm festival med elin älskling & hennes kompis freja som jag bara har träffat en gång (:s) men det blir säkert roligt (?)
haha just nu sitter jag & lyssnar på waka waka med shakira. får massa härliga gothia minnen från den :d
aja, har duschat ätit & sminkat mig så jag känner mig reedo förutom att det regnar :(
jaja,  laddar upp en bild från grekland. hahah blond på bilden, är numera brunett .
bye bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Iiida :)

SÖTA FAN ;o

2010-09-18 @ 23:49:31
URL: http://loftmynd.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0