förlåt

förlåt alla söta blogggläsare för sämst uppdatering!
har varit i stallet hela dagen idag, hyr min älsklingsponny fanny
jaja
frös sönder i stallet idag, man betalar 500 spänn för två ridlektioner på två dagar, + mocka, spåna, göra höpåsar+kraft, putsa sadel + trän båda dagarna, mocka en isig hage.... inte värt det..
aja, nu sitter jag här och har precis fått en utskällning av min mor..
hehe, imorgon blir det samma sak igen, men hoppas det blir bätter då och att fanny går lite mer framåt..
igår färgade jag som sagt mitt hår svart, eller a nästan svart..
det blev mycket mörkare än vad jag hade väntat mig..
plus så passade jag och elvis ima, en söt chiuaua <3

saker jag taggar för
sommaren 2011
nyår
sportlovet ska kanske åka till canarie öarna då ;)

jaja, här får ni en söt liten bild på mig, den är gammal, har ju inte brunt hår längre..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en bild på ditt svarta hår bara en snabbis? :D

2010-12-30 @ 00:26:23
Postat av: ylvasbby;) <3

lägg upp en bild med nya hårfärgen <3

2010-12-30 @ 17:15:39
Postat av: Felixrebecka

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-20 @ 12:07:39
URL: http://felixrebecka.blogmakale.com

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0