julpyntar :D

hejsan alla bloggläsare!
håller på med att julpynta pappas lägenehet nu :) trevligt trevligt :)
idag som sagt har jag varit på stan meed elin ettan! SUPER ROLIGT VA DE(L) älskar dig elin
vi fikade och sen gick vi på stan :)
asså herregud finns de typ inte en enda jävla pälsmössa kvar i hela stan eller? :o
letade överallt, men de va slut :O
jaja, men iaf så har jag försökt övertala min pappa om att jag ska få hunterstövlar men han spelar mystisk och säger varken ja eller nej :S
JAJA, nu har jag precis ätit våfflor och ska fortsätta julpynta :)
men ni får lite bilder som jag tatt under dagen , puss hejj <3

FIKA :D

älskar elins pälsmössa, vill ha en egen :(
men haha här kommer lite ego pix på mig och elinettan<3



najsiga vi är hehe host
men förlåt för jag inte har laddat upp kenza bilderna än men skyll på elvis, den jäveln skickar fan inte bilderna till mig :(
aja men vi ses puss<3

Kommentarer
Postat av: sofia<3

ASSÅ VI MÅSTE SES SNART SNYGGINGAR <3!!

2010-12-05 @ 20:56:21
Postat av: Ylva

Ja det måste vi snygging <3

2010-12-06 @ 02:25:24
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0