sorry bitches

hejsan alla fina bloggläsare!
förlåt för jag inte har bloggat .. men har helt ärligt inte orkat,,
menmen, var ju på wonderland och det var väll..helt okej , tyckte inte det var värt pengarna ..
asså jag stod i kön i 2 ´timmar och jag det var typ 10- och jag hade på mig sommmarskor och en tunn skinnnjacka, asså jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv!
SÅ JÄVLA KALLT!
och typ precis när jag hade "tinat upp" skulle vi hem, och då  hade jag på mig shorts och vi hann inte byta om så vi var ute mitt i iskalla natten med bara shorts........
ISKALLT! fast vi tog en taxi hem för att spårvagnen skulle komma om 15 min så..
menmen, nu har jag, min mor & min bror varit på ikea och handlat lite saker till mitt rum.
ni får lite bilder från både igår och idag <3

såhär såg jag ut

förlåt bella om jag inte fick ladda upp denna haha, men detta är iaf bellas strul xd

aja puss
EN GRYMM LÅT NI MÅSTE HÖRa

Kommentarer
Postat av: sofia <3

fin e du gmn !!!<3

ojdå bella ;)!

2010-12-12 @ 20:38:49
Postat av: YLVA

Du e fin!<3

Haha ja

2010-12-13 @ 09:20:06
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0