spårvagen luktade brännt :O

hejsan alla söta bloggläsare!
just nu sitter jag och snackar med elinettan <3
vi snackar om väldigt intresseanta saker hehe..
men aja, idag när jag skulle åka till skolan så var vagnen en kvart försenad typ, sen när den väl kom var den PROPPFULL verkligen och sen när vi hade kommmit till fjällgatan började vagnen lukta brännt :O
så kärringen som körde spårvagnen sa atthon inte kunde åka längre så då fick vi gå till stigberg, och på den hållplatsen stod det typ 500 människor och sen när vagnen kom så typ var den proppfull och blev ännu mer proppfull när alla på hållplatsen skulle på oxå..
så HAHA jag och donja kom med men ida och sofia kom inte med så vi fick vänta på dom på brunnsparken ett tag sen kom dom, så vi blev lite sena hehe, menmen..
annars har det varit en helt okej skoldag :) jag och ida flummade sönder på gympan heheheh
men imorgon ska jag träffa elin och assabella på stan och vi ska göra lite stuffs, men nu ska jag äta sen träna på mitt engelska prov tillls imorgon.. ha de bra !
lägger upp en fin liten bild på mig..(not)

och här ser ni hur mycket folk de va på hållplatsen :O
aja men kommentera puss hejdå <3

Kommentarer
Postat av: nicole

gud va fin du är ylva <3

2010-12-04 @ 23:17:27
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/
Postat av: YLVA

naw tack älsk, men du är finare (L)

2010-12-06 @ 18:46:52
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0