fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

hejsan alla underbart fina bloggläsare!
har min hund tyra hemma hos mig nu
äter massa godis och dricker massa läsk hehe, ylva = nyttig!
men jaag gör tvärt emot kissie , jag GÅR UPP I VIKT
heeehh
ASSÅ DET SNÖAR UTE !!!!
jag blir glad av snö, jag är typ den enda?
aja imorgon ska jag ssova hos robban, de ska bli mys :)
aja, här kommer en bild som jag tog idag i skolan, hade tråkigt..
aja puss på er

bara älskar denna låten asså!




Kommentarer
Postat av: johanna

Jag älskar oxå snö! det är skit kul!:)

love you<33

2010-11-20 @ 12:43:07
Postat av: Ylva

Erkänn snö är bäst! Ibland hehe<3

Älskar dig med<3

2010-11-20 @ 14:09:14
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0