jag har det bra mitt liv rullar på..

hejsan alla underbara bloggläsare!
har tänkt på att jag skriver HELT ointressanta saker i min blogg haha, men men vem bryr sig?
min blogg är ju inte precis känd eller ngt såå..
menmen, dagen dårå...
typ först skolan då, sen gick jag ut med en hund som jag går ut med på tisdagar, MEN vi hittade ointe nyckeln så jag blev så jävla sur för precis när hennes ägare hade kommit hem så hittade vi nyckeln :(
aja, så vart jag ute med henne, VART hahahah, och nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart äta och sen åka till stallet, ska hopppa idag, OCH FÖRLÅT för jag har lovat bilderna från dressyrtävlingen men idas internet cpar fortfarande så hon kan inte skicka dom :'(
men asså om en helt annan sak så funderar jag på att ha såhär veckans blogg typ, asså att jag länkar till den bloggen på min blogg haha  :)?
eller vad tycker ni? isåfall kommer det bli efter nyår :)'
AJJA, lägger upp en bild på min outfit:

orkar inte skriva vad allt kommer ifrånn Hhahahahihihihhihihih fniZ

aja de va  allt för idag, puss hej<3

Kommentarer
Postat av: påfvenfeldt

snögg outfit

2010-11-16 @ 16:41:19
Postat av: YLVA

tack robban

2010-11-17 @ 15:20:26
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: sofia<3

Fiinn du e ylvisen <3!

SAKNAR DIG !! <3

2010-11-18 @ 08:23:31
Postat av: YLVA

du är fin <3

SAKNAR DIG MER, RING MIG MÅSTE SNACKA <3

2010-11-18 @ 17:18:49
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0