ska till nadjis snart :)

hej bloggen hinner inte skriva så mycket för nadja sitter och tjatar på mig om att jag måste skynda mig hem tillhenne hahah ...menmen.
har precis kommit hem från sofia , älskar hennes hem!
vi badade jackutzi och skålade med vatten igår hahaha, vi somnade typ halv tre och vaknade av hennes pappa klockan halv 12, så jävla trött är jag ..
men nu ska jag duscha äta och packa upp lite  osv, har anmält mig till km i dressyr på söndag :D
någon mer som ska dit?
AJA puss hejjj
laddar upp en bild från as länge sen när jag tävlade hoppning :)
KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Nadja

Pfffff,"ska till nadjis snart" du har ju inte ens kommit än!!!

2010-11-03 @ 16:28:00
Postat av: YLVA

HAHA precis, det stod ju ska till nadjis SNART AHAHA

2010-11-03 @ 19:09:19
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: sofia<3

De måste göras om, fast ingen pappa som kommer och väcker oss XD haha.

Älskar bilden!!! <3

kan inte komma på söndag :(

2010-11-05 @ 19:01:41
Postat av: ylvaa

jo det kan du visst hahah ooch JA det MÅSTE göras om , och ingen pappa kommer och väcker oss hahha <3

2010-11-06 @ 21:11:13
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0