stallet snart :)

hejsan alla bloggläsare!
har precis kommit hem från skolan, väldig normal dag idag (not) jag tror ni fattar :)
aja, ska snart till ridnignen och träffa alla sötisar där :)
väldigt trevligt :):):):):):):)))):):)
asså det hände en as cool sak idag, asså jag kanske ska bli medrytttare på en häst , men jag har inte kunnat provrida för den har nyss flyttat osv, så drömde jag att jag pratade med hästens ägare och hon sa att jag kunde provrida hästen nu för nu passar det liksom, så när jag vaknar, går jag in på datan och har fått ett mejl om att jag kan komma och provrida, ERKÄNN COOOLT!
hahah aja, väldigt glad för det, och en till sak jag är glad för är att jag ska rida idag, hopppas jag får martin :)
jaaaaajaa, men helt annan sak, vilka ska på wonderland?vilka säljer biljetter? jag kanske ska gå..
aja , men nu ska äta, sen ska jag byta om, sen stallet, ha det bäst flodhäst!♥
och btw har ni sett denna videon?
den är bäst! skrattar fan ihjäl mig, känner igen mig själv när jag får mina utbrottt , fast kanske inte riktigt så mycke hehe, men asså kollade kommentarerna på youtube och massa skriver att hon borde blim misshandlad och att hon är sjuk i huvudet osv, allla som skriver dte är bögar, för alla vet att tjejer har pms och får sina hormons översvämningar, sådetså!
aja puss hej


Kommentarer
Postat av: sofia<3

hahah fy fan va bra video !!!

känner igen mig där asså :P!

2010-11-24 @ 08:23:47
Postat av: YLVA

HAHA erkänn, jag satt och as garva till den as länge igår xd

2010-11-24 @ 12:07:41
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0