plugghäst :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

HEJ BLOGEN ! :DDDDDD
gissa vad jag har gjort idag???? jo jag har varit så duktig och inte har gått in på datan en enda gång och gjort en annan sak istället, gissa vad ;););););)
PLUGGGAT!!!!!! -.- -.- -.-
hela fucking dagen har jag pluggat svenska, engelska och NO ruuuullliit va?
så jag känner ganska duktig nu faktist :)
plus att jag känner mycket bättre så ska garanterat till skolan på måndag .
roligt va?
känner att jag börjar få ordning på  mitt liv lite just nu.. eller a BÖRJAR få ordning..
menmen.
NU HAR JAG BÖRJAT ETT NYTT LIV BARA SÅ NI VET :D
HEHE , nejmen..
lägger upp en bild på det fina jag har pluggat idag :)
|
v

fint va?
aja nu ska jag äta lite godis för min käre bror ska ha internet till sitt fucking spel så byyyyyyyyyye :*

Kommentarer
Postat av: sofia <3

Duktigt ylva !! <3

2010-10-22 @ 22:52:37
Postat av: ylvaa

tackar ^^ <3

HAHA

2010-10-23 @ 12:23:15
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0