pusigt musigt

hejsan alla sötisar som läser min blogg..
har precis kommit hem från nadja..
kan berätta dagen:
såhär dåva,, först vakna typ halv elva
kolla tv åt frukost sen gick hem till nadjis, sen till stan..
tog lite piccs och köpte lite stuffs :D
sen hem till nadja igen och sen till ett mysigt cafe och åt pannkakor med grädde och  hallon , MUMS önska att jag hade kommit ihåg att ta kort på det .. :(
menemn
nu är jag hemma och lyssnar på lite musik och surfar på internet lite HAHHA.. surfar xD
sen lördagsmys och film med pappa, myyyyyys <3
saknar massa som jag skulle vilja träffa :(
men de får bli av snart!
men här kommer lite bilder på de sakerna jag köpte idag, blev inte mycke alls men vi hade inte så mke tid..
|
v

gina- 99 kr

im so in love.............
OCH lite andra bilder på vi fina människor :& HEH

vackra hattar säger jag bara

vackra jag

skabb på mig

jävla lampa på huvudet

BJUUUUUUUUUUUUUD

jo jagvet jätte fin heheh (host)

MEN eftersom jag har varit så snäll och lagt upp dessa finfina bilder på oss tycker jag ni ska KOMMENTERA :D
PUSSSSSSSSSSAR PÅ ER ALLLA!!!!! :*

+ hitttade jag en bra låt :)


Kommentarer
Postat av: sofia<3

saknar dig gmn <3!!

2010-10-23 @ 20:33:11
Postat av: ZELDA - BLOGGARNAS BLOGGTIPSARE

Hej på dig! Vill du ha fler besökare eller nya bloggar att läsa? Då ska du kolla in vår blogg! Vi tipsar om alla sorters bloggar, och även din om du vill!

/ Zelda och Alexandra – bloggarnas bloggtipsare

2010-10-24 @ 09:24:21
URL: http://zeldaz.devote.se
Postat av: YLVA

saknar dig med <3

2010-10-25 @ 21:03:19
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: nadja

Hahahahahahahha asså vi är så snygga XD

2010-10-30 @ 19:29:55
Postat av: YLVA

HAHHA alltid xD

2010-11-03 @ 19:14:28
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0