stan med sötaste idag :D

hejsan alla söta bloggläsare!
en UNDERBAR dag idag!
först sov jag ut som jag verkligen behövde.!
sen stan med sötaste elvira :D
lägger upp lite bilder på vad jag köpte
|
v

en fin tröja som man har över jeans, var jätte fin på!

en jättesöt tröja till som man också har över jeans, har börjat gilla stora och korta tröjor asså!

och en bh, sånt kan man aldrig få för mycket av!

haha och sen hittade jag och elvis två rosa lådor på stan där de va helt öde :S och i dom var det en söt kinesgubbe hahah så söt!

och sen såklart tog vi jättefina bilder på oss också såklart! :D
|
v








vackra är ordet!
älskar dig elvizzzzzzzzzzzzz (L)
tack för en underbar dag!
kommentera pussungar!

Kommentarer
Postat av: elvira

HAHAHAHA gud ser ut som en ryss när jag har björnfittan :(

2010-10-17 @ 17:49:58
URL: http://sverigestuffastee.blogg.se/
Postat av: sofia<3

aww ylva du e såå fiinnnn< 3

2010-10-18 @ 20:59:34
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjorna?

2010-10-21 @ 20:34:50
Postat av: YLVA

den första på jc och den andra på gina :)

2010-11-01 @ 12:27:25
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0