stan nu :D

hejsan alla sööööööööööötisar !
sitter vid datorn nu och lägger bara snabbt in ett kort inlägg..
har precis duschat och sminkat mig, skönt att duscha och tvätta håret nu efter en hel veckaav sjukligheter xD, har inte tvättat håret på hela denna veckan typ så snacka om mitt hår mår bra nu eller? :O
menmen.. ska till stan nu med nadjis och köpa lite stuffs, trodde jag skulle gå dit utan pengar men PAPPA FIXAT ! (Y)
HAHAH bortskämd ^^
nejnej, men här lägger jag upp en bild på dagens outfit, jättefin kvalitet för jag har ju VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS bästa mobilkamera (host)

puss hej kommentera :*

Kommentarer
Postat av: nadja

Klart du är bortskämd...haha ;)

2010-10-23 @ 15:17:58
Postat av: SOFIA,

åh, ge mig ditt utseende ylva :(<3

saknar dig sjukt mkt, vi måste ses snart! ;o

2010-10-23 @ 16:45:41
URL: http://loftmynd.blogg.se/
Postat av: ylva

nadja- HAHAh klart

SOFIA- vi kan byta ? :D saknar dig med och ja vi MÅSTE verkligen ses snart!!! <3 :O

2010-10-23 @ 16:56:11
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0