sjuk som vanligt,,,

hejhej bloggen :) sitter och är så sjukt förbannad på min mamma.. hon är as jobbig så säger hon att hon ska lämna tillbaka min laptop :ooooo NEJ VERKLIGEN INTE, ALDRIG I LIVET!
bara för hon tycker att jag är nonchalant och och slarvig med den som lägger den uppochner ska hon INTE lämna tillbaka den :O aldrig i mitt liv asså..!
menmen, har precis varit hos läkarn och fått pencilin för ni vet ju att jag är sjuk som jag har skrivit om i tidigare inlägg...
när jag vaknade idag hade hela min hals svullnat igen så jag kunde inte svälja alls.. var as hemskt, sen hade jag feber och sånt, så alla ni som tror att jag är hemma från skolan utan anledning har helt fel, om jag hade gått till skolan hade alla blivit rädda för jag ser ut som ett jävla sjukt monster : O eller nåt..
och sen fick jag nässpray eller ngt sånt liknande för min snuva.. SÅ NU BLIR SJUKLINGEN FRISKINGEN ISTÄLLET :D
kollar på massa hemsidor.. var inne och kollade på http://www.beautyplanet.se/Default.aspx efter en mascara och jag hittade den as billigt :) men blev as sur för den går typ inte att beställa för det var något fel typ..
menmen, får försöka sen ..
men nu ska jag plugga lite och sen chilalalalalaallalalla
KOMMMMMENENENENENENNEENNEENEEETRERRRRRAAAAAAA

detta är hästen som jag ska provrida och kanske ska bli medryttare på, LÄNGTAR !

Kommentarer
Postat av: Julia :)<3

ohh vart står den???:O<33

2010-10-25 @ 18:59:57
Postat av: Julia

ohh vart står den???:O<33

2010-10-25 @ 19:01:07

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0