sjuuk..-.-

hejsanhejsan.
ligger i sängen och kollar på massa bloggar, blev då själv lite sugen på att göra ett inlägg.
är sjuk igen, sist jag va de var efter gothia..
jaja, har inte så mycket att säga, inget händer ju precis under dagarna när man e sjuk förutom att jag typ svettas hela tiden&måste gång på gång hämta en till alvedon..
menmen, har iaf blivit liiiite bättre sen iförrgår, herregud, då var de riktigt jobbigt..
¨kunde inte ens resa mig upp ur sängen, låg typ & och dog & så fort jag kollade på datan blev jag illamående..
misssade ridningen igår såklart -.- fan asså, hade saknat den som ef a en.
var på nrj i fredags, as kul! fast jag såg typ bara dom sista tre artisterna.. jag elvis åkte typ ist hela tiden...
& jag mst bara säga en sak. JAG STÖR MIG PÅ ALLA FULA ÄCKLIGA EFTERBLIVNA FJORTISAR SOM SPRINGER RUNT & ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ BEROENDE AV EN CIGG..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..-
omg lägg ner bara, alla kollar endå snett på er..
ajja, dagen efter solade jag & elvira solarium, blev faktist lite brunare även fast jag bara solade i typ 13 minuter :)
menmen, nu ska jag fortsätta med mitt liggande i sängen och läsa andras bloggar. o.s.v hoppas att iaf kunna gå till skolan på fredag .
bye bitches ;)

Kommentarer
Postat av: edvin och sånT

du är MILF ;)

2010-09-02 @ 19:56:51

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0