stå på dig & låt ingen annan stå på dig.

Hejsan alla bloggläsare!
Sitter och lyssnar på spotify listan: Ylvas deprimerade.
Just nu är jag deprimerad, och saker som hänt är verkligen inte bra och det säger jag bara inte utan dem är verkligen inte bra och jag mår sämre än någonsin. Jag försöker vara glad och le så mycket jag orkar och kan.
Men såfort jag tänker på hur detta kan sluta känner jag hur tårarna trycker under ögonlocket och bara vill forsa ut.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag måste prata med någon som förstår mig, jag kollar på filmer som tillochmed dom hårdaste människorna gråter till för att jag inte ska tycka synd om mig själv och kunna se att det finns folk som har det mycket värre än mig.
Jag vill komma ifrån verkligenheten så mycket och ofta jag kan, därför är jag i stallet nästan hela dagarna och såfort jag kommer hem vill jag bara hitta någon jag kan umgås med och ända gången jag vill vara hemma när jag är ensam hemma, då kollar jag bara på hemska filmer som skulle fått någon annan att må dåligt men som får mig att sluta tänka på mina problem.
Jag hoppas innerligt att detta slutar bra, men det kommer det endast att göra om ett mirakel sker, vilket inte kommer ske.

i don't wanna play that card

Kommentarer
Postat av: nora

ylva???!!! vad har hänt?? jag vet att du inte vill säga det i din blogg men jag finns <33 (L) bara så du vet.

2011-08-04 @ 11:14:35
Postat av: Molly Segerqvist

Men snyggingen min va har hänt finns gumman de hoppas ja du försåt för säger du detta börjar ja gråta och tänka tillbaka på allt ocskå...<3

2011-08-04 @ 18:52:08
Postat av: Johanna ♥

vad har hänt?! du vet att jag alltid finns här för dig och du kan alltid prata med mig om det behövs ♥

2011-08-06 @ 16:29:16
URL: http://skogensgard.blogg.se/
Postat av: hannamariaahlgren ☮

ylvaa,vad har hänt ? :c

jag har haft det asjobbigt också, har det fortfarande, finns här om du behöver prata, det är bara att smsa, skriva i chatten på fb, eller msn eller vad som helst, saknar dig nåt otroligt, finns alltid sötnos! <3

2011-08-07 @ 17:43:08
URL: http://hannamariaahlgren.blogg.se/
Postat av: Sofiiaaa<3

Älskling.. vad har häännt?<3

vi måste träffas snart så vi kan prata...

du vet att du kan ringa mig när som hällst......<3

Älskar dig :)<3

2011-08-19 @ 12:43:54

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0